نوین بانک: اتصال چندین حساب در یک بانک یا موسسه مالی و اعتباری به یک کارت امکانپذیر می باشد.

به گزارش  نوین بانک، مشتریان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همواره از تعداد زیاد کارت های خود گلایه مند هستند. تعداد زیاد کارت ها اگر از بانک های مختلف باشد قابل توجیه است اما برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت افزایش تعداد کارت های خود برای هر یک از حسابهای مشتری یک کارت اختصاص می‌دهند. معمولاً بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت امتیاز ویژه‌ای که صدور کارت‌های عابربانک دارد تلاش می‌کنند برای هر حساب یک کارت صادر کنند.

این در صورتی است که مشتری می توانند درخواست اتصال حساب‌های مختلف خود در یک بانک را به یک کارت داشته باشد. به عبارت دیگر اگر شخصی در یک بانک دارای حساب کوتاه مدت, قرض الحسنه و یا جاری باشد از بانک درخواست نماید که هر سه حساب فوق را بر روی یک کارت فعال کنند.

در این صورت یکی از حسابهای فوق به عنوان حساب پیش‌فرض شناخته شده و دو حساب دیگر به عنوان حساب فرعی تعیین می شود. تفاوت بین حساب اصلی و فرعی در این است که حساب های فرعی تنها در خودپردازهای همان بانک قابل رویت, مشاهده و استفاده است اما حساب اصلی در خودپردازهای همه بانکها و موسسات مالی و اعتباری قابل مشاهده و استفاده میباشد.

دسته بندی: اخبار بانک ها, اخبار موسسه های مالی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد