ملی

چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با برگزیده شدن بانک ملی ایران پایان یافت.

به گزارش نوین بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در این جشنواره که با مشارکت حدود ۱۰۰ هزار نفر برگزار شد، حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند.

در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند ، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند.

همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.

برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶٫۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر برگزیده اند.

از سوی برگزار کننده این جشنواره نیز هدف نهایی از برگزاری این رویداد اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها عنوان شده است، چون مردم به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد، مهم‌ترین نقش را در این مسیر ایفا می‌کنند.

در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمد.

«آیا از بانک در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟»، «بیشترین استفاده شما ازکدام یک از خدمات بانک است؟»، «اگر کسی از دوستان یا آشنایانتان بخواهد حساب باز کند، کدام بانک را به او توصیه می کنید؟»، «فارغ اینکه شما در کدام بانک حساب دارید، به نظر شما محبوب ترین بانک در کشور کدام است؟»، «آیا در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بانک عضو هستید؟» و «مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک و افتتاح حساب چه بوده است؟» سوالاتی است که در این جشنواره از مخاطبان پرسیده شد.

دسته بندی: اخبار بانک ها, بانک ملی, ویژه خبری, گزارش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد