بازاریابی و تبلیغات از اولویت هاي مديريت شعب استان سمنان است دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳ کد مطلب: ۵۴۴۴۲       مدیر شعب استان سمنان بر نقش و اهمیت فعاليت هاي تبليغاتي و بازريابي در تعالي و تثبيت جايگاه و برند بانک قرض الحسنه مهرايران تاکيد کرد. به گزارش اخبار بانك به نقل […]


بازاریابی و تبلیغات از اولویت هاي مديريت شعب استان سمنان است

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳

کد مطلب: ۵۴۴۴۲

 

 

Share/Save/Bookmark

 

مدیر شعب استان سمنان بر نقش و اهمیت فعاليت هاي تبليغاتي و بازريابي در تعالي و تثبيت جايگاه و برند بانک قرض الحسنه مهرايران تاکيد کرد.

به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضاییان در تشريح عملکرد ۴ ماهه سالجاري بيان داشت: تبليغات شايسته به منظور معرفي اولين و بزرگترين بانک تخصصي قرض الحسنه با خدمات منحصر به فرد آن به ويژه بانکداري الكترونيك مانند: افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين، موبايل بانك و اينترنت بانك و همچنين سپرده قرض الحسنه ويژه و طرح پيوند مهرايران در قالب بانكداري اجتماعي و … كه از منويات مديرعامل نيز مي باشد در دستور كار بازاريابي و تبليغات استان قرار دارد.

وی در رابطه با وضعیت جذب منابع شعب گفت: با اهتمام و تلاش مضاعف و شناسایی پتانسيل هاي استان و بازاريابي توسط کميته هاي صف و ستاد سعي شده تا سهم بانک قرض الحسنه مهر ايران از بازارهاي هدف افزون تر باشد تا رشد، تعالي و بالندگي بيش از پيش ميسر گردد.

رضاییان با اشاره به عملکرد استان در خصوص کنترل مصارف و مطالبات تصریح کرد: این استان با توجه به پيگيري مستمر در وصول مطالبات و برگشت منابع بانک جزء استان هاي برتر مي باشد.

همچنین، برنامه ریزی سال ۹۶ بر این اساس است که با مشارکت دادن کليه همکاران صف وستاد و با تجهيز و تخصيص بهينه منابع، تعديل نسبت مصارف به منابع معمول گردد.

 



منبع خبر

دسته بندی: اخبار بانک ها برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد