بانک پاسارگاد

بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر بنکر (The Banker) بانک پاسارگاد بار دیگر موفق شد با کسب جایگاه 166 در بین 500 برند برتر بانکی جهان در سال 2018 و به عنوان تنها بانک ایرانی در میان 10 برند برتر بانکی خاورمیانه، ایفای نقش کند و برای نظام بانکی کشور افتخارآفرینی نماید.

به گزارش نوین بانک به نقل از پایگاه خبری اخبار بانک ها  ، گروه برند فاینانس (Brand Finance) از نشریه بنکر (The Banker) متعلق به گروه انتشاراتی« فایننشال تایمز (Financial Times) » همه ساله نسبت به ارزیابی برندهای برتر بانکی جهان بر اساس شاخص‌های کمی و کیفی شامل فرآیند ایجاد برند ، درآمدها و قدرت برند ، ارزش ویژه برند و عملکرد آن در کسب سهم بازار اقدام می‌کند.

در آخرین رتبه‌بندی نشریه بنکر منتشر شده درماه فوریه سال ۲۰۱۸، بانک پاسارگاد در رقابتی فشرده با بانک‌های بین‌المللی موفق شد با ۹ پله صعود نسبت به سال قبل ، در جایگاه یکصد و شصت و ششم(۱۶۶) برند برتر بانک‌های جهان و همچنین به عنوان تنها بانک ایرانی در فهرست ۱۰ برند برتر بانک‌های خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به ثبت برساند.

گفتنی است ارزش مالی برند بانک پاسارگاد براساس رتبه‌بندی مذکور معادل ۱،۱۷۰ میلیون دلار آمریکا ارزیابی شده که حاکی از ۱۹/۶% رشد نسبت به ارزش برند این بانک در سال ۲۰۱۷ است.

 

اخرین اخبار بانک ها را در پایگاه خبری نوین بانک دنبال کنید.

دسته بندی: اخبار بانک ها, بانک پاسارگاد, ویژه خبری, گزارش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد