همراه بانک

با هدف ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن‌همراه به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتـاب، سامانه"همراه پلاس ملت" از روز ۷ اسفندماه سال جاری، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نوین بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، سامانه مذکور این امکان را به کاربران می دهد تا به تعدادی از خدمات پرکاربرد بانکی بدون نیاز به ورود به نرم افزار همراه بانک و با سهولت و سادگی بیشتر دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش ، استفاده از سامانه همراه پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد بانک ملت نیست و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی می‌توانند از طریق تلفن همراه از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

برای استفاده از خدمات همراه پلاس کافی است که مشتریان ، آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را از سایت اینترنتی همراه بانک ملت دانلود و نصب کنند.

عملیات فعالسازی سرویس همراه پلاس ملت صرفاً در نخستین مراجعه مشتری به این سامانه و از طریق درج شماره تلفن همراه از سوی مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به وی ، انجام می‌شود.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ کارت های ملت (و در نسخ آتی از سوی سایر کارت های شتابی)، خرید شارژ برخط ، پرداخت قبض ، پرداخت قسط، جستجوی شعب و خودپرداز ، بایگانی تراکنش‌ها، مدیریت پروفایل مشتری و کیف پول الکترونیک ملت ، از جمله خدمات قابل ارایه از طریق سامانه همراه پلاس ملت است.

 

اخرین اخبار بانک ها را در پایگاه خبری نوین بانک دنبال کنید.

دسته بندی: اخبار بانک ها, بانک ملت, ویژه خبری, گزارش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد