در مراسمی با حضور "رضا کامران"، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

در مراسمی با حضور “رضا کامران”، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش نوین بانک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل ۲۴ ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد.
گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دوره های آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است. مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می توانند با تماس با شماره ۲۳۹۵۰ از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.

sorce

دسته بندی: اخبار بانک ها, بانک گردشگری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد